Pages

Friday 25 May 2012

top up

Assalamualaikum
hai
Hari ni tak banyak bende best berlaku...bende yang menyakitkan banyak lah..hari ni, hari last sekolah untuk penggal ni dan hari ni hari terakhir perikse...tadi soalan seninye pehh kaw-kaw punye soalan..susah gile...ade tige soalan aku biarkan saje...
Hari ni aku top up kedid aku..aku top up pon sebab kawan...dah seminggu die mesej aku,aku tak balas...ni pon baru abis mesej dengan die..aku memang rase bertuah sebab dapat kawan degan die tapi pade mase yang same aku rase aku ni macam dipermainkan je...bile die kate die ade kawan baru..aku mesti rase dipinggirkan...aku tak nak bende yang lepas...yang pernah aku buat dulu timpa aku..aku tak nak kawan-kawan aku pinggir kan aku!!!aku takot sangat kalau die dah tak nak kawan dengan aku....ye memang lah bukan die sorang je kawan aku tapi bile kawan seorang tu cube menjauhi kite..lame-lame die akan hilang dari kite...
Tu lah sebab nye kalau aku boleh sabar dengan perangai kawan yang bermacam-macam kerenah ni..aku sabar je...selagi mampu bersabar..lebih baek bersabar...
ok bye...

No comments:

Post a Comment