Pages

Saturday 5 May 2012

rungsing..

assalamualaikum
hari ni aku rase macam...arghhh tak tau laa....aku asik terfikir pasal semalam je...semalam "die" asik layan aku je..bile aku suroh online FB die teros je online..bile aku cakap jangan offline die kate OK..selalu nye die tak macam tu..memang aku seronok kalau die macam tu tapi agak pelik lagipon die kate die kat KL Sentral mase tu...tapi semalam memang seronok sebab die layan je aku..aku rase semalam macam die langsong tak layan kawan2 die yang laen..walaupon aku tak tau die ikhlas atau tak berkawan dengan aku,tapi aku memang ikhlas sangat kawan dengan die...

KEIKHLASAN itu umpama seekor semut hitam diatas batu hitam di malam yang kelam.Ia wujud tetapi sukar untuk dilihat.Hanya Allah yang tau akan kewujudannya.Sama lah dengan keikhlasan hati aku berkawan dengan die..Insyaallah... >_^

No comments:

Post a Comment