Pages

Saturday 25 February 2012

sedih lagi..

Assalamualaikum
hurmm...nape laa hidup aku sentiasa sedih...kalau tak pasal kawan mesti pasal keluarge kalau sehari aku tak menangistak boleh...aku bukannye nak mengaibkan keluarge aku cume...nape aku sentiase tak dapat ape yang aku nak dan diorang kate "ape yang aQis nak sumenye dapat...abang,adik nak susah nak dapat" ye memang la dapat tapi bukan ape yang aku nak...bile aku nak tak penah dapat,ape yang aku tak nak itulah yang dapat...aku nak mintak telefon samsung galaxy II...suroh kumpul duit...nak kamera canon eos 1000d...katenye mahal sangat la..tak de duit lagi laa...bile aku nak jual enfon aku..suroh jual kat orang jangan jual kat kedai...sape la nak beli enfon burok ni...sekarang ni orang beli enfon yang touch2...pepatah ade kate...bersusah susah dahulu, bersenang senang kemudian...aku harap pepatah ni menyamai dengan diri aku..walaupon sekarang susah..biarlah bile aku dah bekerje senang...dapat kerje yang bergaji tinggi,boleh la aku beli ape yang aku nak...=D

No comments:

Post a Comment