Pages

Saturday 4 February 2012

bile aku teringat kau...

"Balqis,mule2 aq nak mintak maaf sgt2 kat ko.esok pagi aq dh nk blk kmpg.aq akan ingat PESAHABATAN kite smpai bile2.aq hrp ko pun camtu jugak.we bal ko kuatkan la semangat ko nye.ko jgn la sedih sgt psl keputusan upsr tu.nnti ko bleh cube lagi.aq akan simpan baju yg ko bagi tu.ia sgt Berharga untuk aq.aq nak ko tau yg aq sayang ko sebagai kwn smpi bile2 dunia dan akhirat.nnti kirim salam kat kwn2 yg lain tau.aq akan rindu kat ko.hrp ko akan simpan mesej ni.bye3"
Assalamualaikum
ni laa mesej yang kawan baek aku bagi sebelom die pergi,setiap kali aku teringat kan die atau aku sedih aku akan bace mesej ni..bagi aku setiap perkataan yang aku bace memberi maksud yang mendalam..setiap ape yang aku ucapkan mesti aku akan menangis..kesedihan yang tak dapat dicerite kan...

No comments:

Post a Comment